Mededelingen/nieuwtjes...

Hier vind je alles over forum regels, aankondigingen over de opvang, updates...

Moderator: Medewerkers

Hjördis
Rattenkoning
Berichten: 15979
Lid geworden op: 04 nov 2012, 13:15
Ratten: 9m
Locatie: Diest

Re: Mededelingen/nieuwtjes...

Bericht door Hjördis »

Shit :S Kunnen ratten dit ook krijgen?
Hoe is dat te behandelen?

Aan de vergadering dacht ik ook.. Is dat niet besmettelijk?
Owen, Panda, Giraf, Gekko, Koala, Marshmallow, Moonpie, Milkshake
Tygo
Ziggy, Findus
Lafayette, Sam, Aedán, Nemo, Bubbles, Marlin, Gill, Chocolate, Lotus, Amadeus, Stardust, Cuberdon, Ferrero, Lilly, Haribo, Merry, Vox, Savior, Rapunzel, Pannenkoek
Kim
Versleten fuzz
Berichten: 1971
Lid geworden op: 21 jan 2013, 19:55
Ratten: 11m
Locatie: heverlee

Re: Mededelingen/nieuwtjes...

Bericht door Kim »

wel het is heel besmettelijk kan op elke diersoort en mens overgaan, maar is afhankelijk van de gezondheid van de persoon of het dier. niet elk dier krijgt het over en niet elke persoon krijgt het over. zwakkere, oudere of jongere zijn meestal de dupe (en aangezien ik geen afweersysteem heb :p) is het moeilijk ... wel het is zeker te behandelen. gwn een kuur van vijf weken waarbij je week 1,3 en 5 pillen neemt en zalfjes smeert.
vergadering kan maar we kunnen geen 5 weken wachten... :s misschien online de ideeën groeperen en bespreken en dan de line up maken en daarna dan eens afspreken om te zien hoe we het in de barcode allemaal gaan plaatsen?

ik wil me wel opofferen om alle ideeën op te schrijven en samen te voegen van iedereen dan bespreken we over elk en zien we of het mogelijk is of niet? Dus smijt even alle ideeën dat jullie nog hebben en regelen we het zo?
'Alle dieren behalve de mens weten dat het voornaamste doel van het leven is ervan te genieten.'
- Samuel Butler

'Als dieren konden praten, zouden ze onthutst zwijgen.'
- J. Einander
Gebruikersavatar
Kayleigh
Officieel ratverslaafd
Berichten: 6177
Lid geworden op: 26 dec 2012, 22:46
Ratten: 2m
Locatie: Geleen, Limburg (NL)

Re: Mededelingen/nieuwtjes...

Bericht door Kayleigh »

Wat vervelend Kim :( Succes met alles!

Dan blijven de rittens maar hier denk ik? Lijkt me een te groot risico voor ze... Moeten we alleen even de adoptant van de 3 meisjes van het AS nest even op de hoogte brengen.
Lupa, Eden
Metekindje: Jim
Slaap zacht 67 engeltjes
Hjördis
Rattenkoning
Berichten: 15979
Lid geworden op: 04 nov 2012, 13:15
Ratten: 9m
Locatie: Diest

Re: Mededelingen/nieuwtjes...

Bericht door Hjördis »

Ik vermoed dat dat inderdaad het beste is.

Ik moet komende week nog in NL zijn voor bodembedekking aan te kopen en zou dat combineren met een bezoekje aan vrienden. Ik kan dan eventueel ze wel meenemen en ze van hieruit laten verhuizen. Het was vooral voor de afstand (1u of 2u enkele reis) dat het baasje voor het AS-nest heeft gekozen. Tot Diest is ook nog steeds een serieuze afstand korter.
Owen, Panda, Giraf, Gekko, Koala, Marshmallow, Moonpie, Milkshake
Tygo
Ziggy, Findus
Lafayette, Sam, Aedán, Nemo, Bubbles, Marlin, Gill, Chocolate, Lotus, Amadeus, Stardust, Cuberdon, Ferrero, Lilly, Haribo, Merry, Vox, Savior, Rapunzel, Pannenkoek
Gebruikersavatar
Kayleigh
Officieel ratverslaafd
Berichten: 6177
Lid geworden op: 26 dec 2012, 22:46
Ratten: 2m
Locatie: Geleen, Limburg (NL)

Re: Mededelingen/nieuwtjes...

Bericht door Kayleigh »

Dan zou ik dat liever willen combineren met de dag dat ze opgehaald kunnen worden. Ik wil ze niet teveel stress aan doen. Ook zijn ze eigenlijk nog te jong om bij de moeder weg te gaan. Ik wil ze wel de goede start geven. Ze had aan Kim al wat datums doorgegeven dat voor haar zou kunnen. 21 oktober, maar is officieel 1 dag te vroeg. Of 29 oktober.
Lupa, Eden
Metekindje: Jim
Slaap zacht 67 engeltjes
Kim
Versleten fuzz
Berichten: 1971
Lid geworden op: 21 jan 2013, 19:55
Ratten: 11m
Locatie: heverlee

Re: Mededelingen/nieuwtjes...

Bericht door Kim »

Oh nee :( de Rittens was ik helemaal vergeten!! :o wat stom! Oh wat een merde! Normaal gaat het snel weg met medicatie maar dan kan ik de Rittens zeker niet aanraken... :'(
'Alle dieren behalve de mens weten dat het voornaamste doel van het leven is ervan te genieten.'
- Samuel Butler

'Als dieren konden praten, zouden ze onthutst zwijgen.'
- J. Einander
Ellen
Versleten fuzz
Berichten: 2332
Lid geworden op: 04 dec 2014, 17:43
Ratten: 2v1c

Re: Mededelingen/nieuwtjes...

Bericht door Ellen »

Voor de vergadering gingen we vooral brainstormen over het verloop van die 24u, zou toch handig zijn om hiervoor echt samen te komen volgens mij, maar versta uiteraard volledig dat met zoiets besmettelijk het niet kan :(
We weten al sowieso dat er 's avonds comedy op het programma staat, dus die line-up kan Kim en haar vriend dan wel alleen denk ik :)

Vanaf wanneer zou je dan wel weer kunnen vergaderen?
Kim
Versleten fuzz
Berichten: 1971
Lid geworden op: 21 jan 2013, 19:55
Ratten: 11m
Locatie: heverlee

Re: Mededelingen/nieuwtjes...

Bericht door Kim »

goh op zich wil ik de vergadering laten doorgaan hoor! ik ga gwn niets aanraken van papieren dan (even topic hiervoor)
'Alle dieren behalve de mens weten dat het voornaamste doel van het leven is ervan te genieten.'
- Samuel Butler

'Als dieren konden praten, zouden ze onthutst zwijgen.'
- J. Einander
Hjördis
Rattenkoning
Berichten: 15979
Lid geworden op: 04 nov 2012, 13:15
Ratten: 9m
Locatie: Diest

Re: Mededelingen/nieuwtjes...

Bericht door Hjördis »

Ivm de rittens, op 29/10 zou ik liever geen adopties of bezoeken plannen omdat we 's avonds naar Londen vertrekken voor enkele dagen. Dus bij mij zou het dan niet kunnen..
Neem jij (Kayleigh) dan contact op met de adoptant?
Owen, Panda, Giraf, Gekko, Koala, Marshmallow, Moonpie, Milkshake
Tygo
Ziggy, Findus
Lafayette, Sam, Aedán, Nemo, Bubbles, Marlin, Gill, Chocolate, Lotus, Amadeus, Stardust, Cuberdon, Ferrero, Lilly, Haribo, Merry, Vox, Savior, Rapunzel, Pannenkoek
Hjördis
Rattenkoning
Berichten: 15979
Lid geworden op: 04 nov 2012, 13:15
Ratten: 9m
Locatie: Diest

Re: Mededelingen/nieuwtjes...

Bericht door Hjördis »

Kim, is het dan wel veilig om naar Ratfest te gaan? :S
Het is wel nog 17 dagen, maar als een behandeling 5 weken duurt, dan lijkt me dat niet aan te raden eerlijk gezegd.

EDIT: Misschien is het dan ook beter als ik voor mijn verlof oppas zoek? Of toch voor een groot deel van de bende zodat mijn schoonmoeder bv enkel mijn grote groep opvangers en mijn groep moet eten geven.
Owen, Panda, Giraf, Gekko, Koala, Marshmallow, Moonpie, Milkshake
Tygo
Ziggy, Findus
Lafayette, Sam, Aedán, Nemo, Bubbles, Marlin, Gill, Chocolate, Lotus, Amadeus, Stardust, Cuberdon, Ferrero, Lilly, Haribo, Merry, Vox, Savior, Rapunzel, Pannenkoek
Plaats reactie