Mededelingen/nieuwtjes...

Hier vind je alles over forum regels, aankondigingen over de opvang, updates...

Moderator: Medewerkers

Plaats reactie
Cindy
Mete/petekindje
Berichten: 607
Lid geworden op: 07 nov 2012, 23:14
Locatie: dendermonde

Re: Mededelingen/nieuwtjes...

Bericht door Cindy »

Ja normaal gezien 2
Slaapzacht Lieve ratjes van me,
Jullie zijn voor altijd in mijn hart!!!
Slaapzacht Ninja en Kuzuri,Martin, Edward en Yvetje mijn coole minihamsters :)
KimberleyW
Ratfanaat
Berichten: 571
Lid geworden op: 10 feb 2016, 18:22
Ratten: 2vc 1mc
Locatie: Moerbeke-Waas

Re: Mededelingen/nieuwtjes...

Bericht door KimberleyW »

Hier zal het afhangen hoeveel opvangers ik nog heb want ik zit verlopig aan mijn max qua groepjes + in juli/aug zal ik aan mijn huisje kunnen beginnen werken dus heb ik minder tijd.
Hannelore
Superrat
Berichten: 3916
Lid geworden op: 04 jul 2014, 09:24
Locatie: Diepenbeek

Re: Mededelingen/nieuwtjes...

Bericht door Hannelore »

Ik kan en wil ze ook wel opvangen als het er niet meer dan 4 zijn.
~~ Quinn ~ Quick ~ Quiff~~
Cindy
Mete/petekindje
Berichten: 607
Lid geworden op: 07 nov 2012, 23:14
Locatie: dendermonde

Re: Mededelingen/nieuwtjes...

Bericht door Cindy »

Super!!! Het gaan er zeker niet meer dan 4 zijn aangezien dit ook mijn maximum is.
Ik ga jullie zeker op de hoogte houden.
Slaapzacht Lieve ratjes van me,
Jullie zijn voor altijd in mijn hart!!!
Slaapzacht Ninja en Kuzuri,Martin, Edward en Yvetje mijn coole minihamsters :)
Hjördis
Rattenkoning
Berichten: 15979
Lid geworden op: 04 nov 2012, 13:15
Ratten: 9m
Locatie: Diest

Re: Mededelingen/nieuwtjes...

Bericht door Hjördis »

Als iemand anders kan, dan heb ik liever dat ze niet naar mij komen. Het is hier momenteel druk genoeg en met 13 ratjes van +2 jaar gaat het de komende maanden emotioneler nog zwaarder worden.
Owen, Panda, Giraf, Gekko, Koala, Marshmallow, Moonpie, Milkshake
Tygo
Ziggy, Findus
Lafayette, Sam, Aedán, Nemo, Bubbles, Marlin, Gill, Chocolate, Lotus, Amadeus, Stardust, Cuberdon, Ferrero, Lilly, Haribo, Merry, Vox, Savior, Rapunzel, Pannenkoek
Gebruikersavatar
Kayleigh
Officieel ratverslaafd
Berichten: 6177
Lid geworden op: 26 dec 2012, 22:46
Ratten: 2m
Locatie: Geleen, Limburg (NL)

Re: Mededelingen/nieuwtjes...

Bericht door Kayleigh »

Het zou hier ook wel kunnen, maar als het bij iemand anders kan heeft dat wel de voorkeur. Maar als ze nergens anders naar toe kunnen, dan hoef je je geen zorgen te maken want dan mogen ze gewoon naar mij :)
Lupa, Eden
Metekindje: Jim
Slaap zacht 67 engeltjes
Ellen
Versleten fuzz
Berichten: 2333
Lid geworden op: 04 dec 2014, 17:43
Ratten: 2v1c

Re: Mededelingen/nieuwtjes...

Bericht door Ellen »

Ik zal waarschijnlijk tussen 20 juli en 5 augustus ook opvang zoeken voor enkele van mijn opvangers. Mijn mama wil wel een kooi of twee doen maar momenteel heb ik er 5 dus als dat zo blijft zal ik genoodzaakt zijn om ook op jullie beroep te doen. Ik kan ook nog vragen aan Naomi of andere mensen in de buurt maar het liefst natuurlijk bij iemand van jullie :)
Hjördis
Rattenkoning
Berichten: 15979
Lid geworden op: 04 nov 2012, 13:15
Ratten: 9m
Locatie: Diest

Re: Mededelingen/nieuwtjes...

Bericht door Hjördis »

Ook voor jou is het afhankelijk van hoe druk het hier dan is. :)

Ik ben 18 en 19 juni naar Manchester. We vertrekken de 18e 's ochtends en komen de volgende avond 's avonds terug thuis.
Er kon sowieso een ziek groepje opvangers naar Hannelore, maar Myrthe zou normaal dan ook bv 's avonds en de volgende dag 's ochtends kunnen komen om medicatie te geven (als er meerdere groepen zijn).
Mijn zus komt dan voor de katten, dus die kan dan ook de ratten even algemeen controleren.

Dan ben ik van 19-22 augustus naar Ierland met mijn mama, Stijn blijft thuis. Hij neemt dan de verzorging van de dieren op zich.
Mails beantwoorden tijdens die dagen kan ik wel doen, maar beperkt aangezien ik mijn laptop normaal niet meeneem.

Ik dacht tijdens deze data sowieso de site even aan te passen dat het noodnummer niet bereikbaar is.
Owen, Panda, Giraf, Gekko, Koala, Marshmallow, Moonpie, Milkshake
Tygo
Ziggy, Findus
Lafayette, Sam, Aedán, Nemo, Bubbles, Marlin, Gill, Chocolate, Lotus, Amadeus, Stardust, Cuberdon, Ferrero, Lilly, Haribo, Merry, Vox, Savior, Rapunzel, Pannenkoek
KimberleyW
Ratfanaat
Berichten: 571
Lid geworden op: 10 feb 2016, 18:22
Ratten: 2vc 1mc
Locatie: Moerbeke-Waas

Re: Mededelingen/nieuwtjes...

Bericht door KimberleyW »

Van do 6juni tem zo16juni ben ik naar Slovenië. Mijn mama neemt de grootste zorgen op haar maar gezien de abcessen de laatste tijd en niet elk ratje medicatie in een papje opeet. Kan er iemand eventueel zieke ratjes van mij of opvangers verzorgen zolang ik weg ben. Brengen di4 (savonds) of wo 5 en ophalen zo 16. Dit zouden dus wel gevalletjes zijn waarbij je abcessen moet uitduwen/schoonmaken en medicatie via spuitje moet toedienen (het lukt wel maar het is een gevecht ;) ). Het is dus max 3duna's (als ik in 3groepen abcessen heb) maar ik gok 1 duna of kooi als je ze makkelijk kan pakken met 1-2 ratjes. Anders vraag ik het ook even bij Peggy of dit een optie is.
Hjördis
Rattenkoning
Berichten: 15979
Lid geworden op: 04 nov 2012, 13:15
Ratten: 9m
Locatie: Diest

Re: Mededelingen/nieuwtjes...

Bericht door Hjördis »

Het zou hier wel lukken aangezien ze in duna's of freddy's zouden zitten, maar ze zouden de 17e zeker opgehaald moeten zijn aangezien wij de 18e 's ochtends vroeg vertrekken voor 2 daagjes. :)
Ik kan twee freddy's kwijt op de slaapkamer, of enkele duna's.
Owen, Panda, Giraf, Gekko, Koala, Marshmallow, Moonpie, Milkshake
Tygo
Ziggy, Findus
Lafayette, Sam, Aedán, Nemo, Bubbles, Marlin, Gill, Chocolate, Lotus, Amadeus, Stardust, Cuberdon, Ferrero, Lilly, Haribo, Merry, Vox, Savior, Rapunzel, Pannenkoek
Plaats reactie

Terug naar “Forum/opvangzaken”