Perikelen & rotte appels

Hier vind je alles over forum regels, aankondigingen over de opvang, updates...

Moderator: Medewerkers

Plaats reactie
Wendy
Superrat
Berichten: 3648
Lid geworden op: 03 apr 2014, 17:06
Ratten: 2v 2cm
Locatie: Tienen
Contacteer:

Re: Perikelen & rotte appels

Bericht door Wendy »

Ok :-)
slaapzacht lieve paavo
Silke
Versleten fuzz
Berichten: 1936
Lid geworden op: 04 nov 2012, 20:39
Locatie: Brugge

Re: Perikelen & rotte appels

Bericht door Silke »

Ik heb hier nog niet op geantwoord omdat ik me eerst wou focussen op mijn examens en dit een hele bullshit was.
Nu ondertussen is alles al een heel pak gekalmeerd en is een sluiting van het hele forum niet meer aan de orde.
Dit was een paar dagen eerder een ander verhaal, omdat dit te erg aan het worden was.
Het was constant wat erger aan het worden en Ellen heeft gelijk dat we het mss ook erger gemaakt hebben dan het was,
want er waren inderdaad ook die het niet kwaad bedoelden. Maar het feit is wel dat er op dat moment veel kritiek kwam,
zowel opbouwende als afbrekende. En die allemaal samen waren gewoon te want zij waren elkaar aan het opsteken, wij elkaar en onderling ook... Echt heel jammer! Op dat moment ging het niet slecht geweest zijn om ook even de boodschap te geven van kijk jullie worden wel gehoord en zo serieus menen we het. Nu dat gewoon berichtje vind ik allesinds ook zeer positief.
Ik denk dat we weer een pak zullen te bespreken hebben :p
Russische dog: Isha
Poes zielepoot: Fido
Wimpergekkotjes

Rattenschatten: ♥ Hemera ~ Isha ~ Sàga ~ Skadi ♥

† Ayla ~ Nanna ~ Mythe ~ Kali ~ Leya ~ Po ~ Bieke ~ Paige ~ Angel ~ Era ~ Luna ~ Punk ~ Nyx ♥
Hjördis
Rattenkoning
Berichten: 15979
Lid geworden op: 04 nov 2012, 13:15
Ratten: 9m
Locatie: Diest

Re: Perikelen & rotte appels

Bericht door Hjördis »

Inderdaad.. Al maar goed dat de vergadering al op 11u vast staat. :P
Owen, Panda, Giraf, Gekko, Koala, Marshmallow, Moonpie, Milkshake
Tygo
Ziggy, Findus
Lafayette, Sam, Aedán, Nemo, Bubbles, Marlin, Gill, Chocolate, Lotus, Amadeus, Stardust, Cuberdon, Ferrero, Lilly, Haribo, Merry, Vox, Savior, Rapunzel, Pannenkoek
Hjördis
Rattenkoning
Berichten: 15979
Lid geworden op: 04 nov 2012, 13:15
Ratten: 9m
Locatie: Diest

Re: Perikelen & rotte appels

Bericht door Hjördis »

Ik weet niet goed waar dit te posten, maar ok kreeg deze pm van Ivo van de knabbelaar:

Hey Hjördis, Je hebt misschien de tekst al gelezen die De Knabbelaar op zijn pagina had gezet. Het gaat hem hier over Tania De Loose. Zij was bij de vzw tot december tot we haar eruit wouden zetten wegens grof taalgebruik, dreigingen naar andere leden, aanstellerij en kritiek op iedereen en alles. Ze heeft dan snel zelf ontslag genomen om de eer hoog te houden.. Tania beschuldigd mij nu van geknoei met de caviaopvang. Ze beschuldigd mij ook van fraude, diefstal, onrechtmatige verkoop van dieren, mishandeling omdat ik er niets van ken, en zo meer. Dit weekeind is ze dan ook in de aanval gegaan tegen de vzw. Het bericht dat ze gepost had is ondertussen onder druk van Caroline, Shana en nog een ander persoon die daar in getagd was verwijderd. We hebben echter screenshots van al haar aantijgingen aan mij, en de vzw. Op onze maandelijkse meeting vandaag werd er dan voorgesteld om deze tekst te plaatsen. Caroline, Ina, Kim, mezelf en nog anderen vonden het aangewezen om je hier van op de hoogte te brengen, omdat Tania nu op zoek is naar ander vrijwilligerswerk. Wees voorzichtig met haar ! Wij, de vzw en mezelf, zijn niet haar eerste slachtoffer. Groetjes, Ivo
Owen, Panda, Giraf, Gekko, Koala, Marshmallow, Moonpie, Milkshake
Tygo
Ziggy, Findus
Lafayette, Sam, Aedán, Nemo, Bubbles, Marlin, Gill, Chocolate, Lotus, Amadeus, Stardust, Cuberdon, Ferrero, Lilly, Haribo, Merry, Vox, Savior, Rapunzel, Pannenkoek
Silke
Versleten fuzz
Berichten: 1936
Lid geworden op: 04 nov 2012, 20:39
Locatie: Brugge

Re: Perikelen & rotte appels

Bericht door Silke »

Hochja, ik geloof nog altijd zeer dat Tania het beste voor heeft voor de beestjes. Maar haar eigen kennis en de manier waarop is natuurlijk een ander verhaal. Ik denk sws na het hele Poppy-historie dat ze sws niet zou aanvaard worden want we weten nog altijd niet het fijne wat er toen precies gebeurd is (denk ik, of heb ik iets gemist)? Volgens mij is het inderdaad een moeilijk persoon om mee samen te werken en ook om te vertrouwen. Wij weten als er iemand nu stopt, zelfs al is het met ruzie (al hoop k van niet he :p ) alles wat intern gezegd geweest is zal nooit misbruikt worden. Dit kan k bij haar niet zeker zeggen. Nu wel fijn dat Ivo dit meldt!
Russische dog: Isha
Poes zielepoot: Fido
Wimpergekkotjes

Rattenschatten: ♥ Hemera ~ Isha ~ Sàga ~ Skadi ♥

† Ayla ~ Nanna ~ Mythe ~ Kali ~ Leya ~ Po ~ Bieke ~ Paige ~ Angel ~ Era ~ Luna ~ Punk ~ Nyx ♥
Ikkimausi
Officieel ratverslaafd
Berichten: 5842
Lid geworden op: 05 mei 2013, 18:25
Ratten: 1m 2mc 4vc
Locatie: Borsbeek - Antwerpen
Contacteer:

Re: Perikelen & rotte appels

Bericht door Ikkimausi »

Ik had er hier en daar al van beide kanten wat opgevangen, maar wat precies er gaande was...
Wel lief dat ze ons waarschuwen. Maar gezien het contact met Tania zo al moeizaam verliep ivm Poppy en zo, denk ik idd niet dat ze hier heel welkom was hihi
Groetjes Femke & Tom,
Veel knuffeltjes van ratseltjes Mist, Sisu, Sammie, Crème Fraîche, Brownie, Layla en Julie.
En natuurlijk de poezels en dwergmuisjes.

Slaap zacht mijn engeltjes Barney, Sam, Bo, Dino, Ijzel en Lily
Hannelore
Superrat
Berichten: 3916
Lid geworden op: 04 jul 2014, 09:24
Locatie: Diepenbeek

Re: Perikelen & rotte appels

Bericht door Hannelore »

Arme Knabbelaar :( Tis precies overal hetzelfde verhaal...
Fijn dat ze ons iets late weten en dat we als vzw's toch nog aan dezelfde kant van het zeil trekken !
(Zoiets zou ik ook zeker aangeven in je antwoord)
~~ Quinn ~ Quick ~ Quiff~~
Ellen
Versleten fuzz
Berichten: 2332
Lid geworden op: 04 dec 2014, 17:43
Ratten: 2v1c

Re: Perikelen & rotte appels

Bericht door Ellen »

Weet niet goed waar ik het moet zetten dus post ik het hier.

Ik vind de melding over Sabine haar bericht in het topic van Izzy een beetje vreemd. Volgens mij vraagt Sabine daar niet iets verkeerd... Allé, het is inderdaad pas 5 dagen geleden dat een update werd geplaatst maar ze vraagt ook niet om een update maar om eventueel eens een nieuwe foto te plaatsen.
Deze keer niet echt een beschuldigende toon of zo.

Wil gewoon wat vermijden dat we een heksenjacht gaan openen om haar toch maar een waarschuwing te kunnen geven...
Silke
Versleten fuzz
Berichten: 1936
Lid geworden op: 04 nov 2012, 20:39
Locatie: Brugge

Re: Perikelen & rotte appels

Bericht door Silke »

het past hier wel want Sabine is idd een rotte appel xD
Maar 'k snap je reactie wel. :)
Russische dog: Isha
Poes zielepoot: Fido
Wimpergekkotjes

Rattenschatten: ♥ Hemera ~ Isha ~ Sàga ~ Skadi ♥

† Ayla ~ Nanna ~ Mythe ~ Kali ~ Leya ~ Po ~ Bieke ~ Paige ~ Angel ~ Era ~ Luna ~ Punk ~ Nyx ♥
Ellen
Versleten fuzz
Berichten: 2332
Lid geworden op: 04 dec 2014, 17:43
Ratten: 2v1c

Re: Perikelen & rotte appels

Bericht door Ellen »

Daarom dat ik het hier poste, was het eerste topic die mij te binnen schoot :D
Plaats reactie

Terug naar “Forum/opvangzaken”