Vanalles en nog wat

Hier vind je alles over forum regels, aankondigingen over de opvang, updates...

Moderator: Medewerkers

Plaats reactie
Hannelore
Superrat
Berichten: 3916
Lid geworden op: 04 jul 2014, 09:24
Locatie: Diepenbeek

Re: Vanalles en nog wat

Bericht door Hannelore »

Veel plezier op vakantie en succes met jullie huis! Hopelijk komt het goed!!
~~ Quinn ~ Quick ~ Quiff~~
Gebruikersavatar
Kayleigh
Officieel ratverslaafd
Berichten: 6177
Lid geworden op: 26 dec 2012, 22:46
Ratten: 2m
Locatie: Geleen, Limburg (NL)

Re: Vanalles en nog wat

Bericht door Kayleigh »

Veel plezier Jolanda!
Lupa, Eden
Metekindje: Jim
Slaap zacht 67 engeltjes
Poemels
Ervaren rat
Berichten: 318
Lid geworden op: 09 apr 2016, 08:12

Re: Vanalles en nog wat

Bericht door Poemels »

Bedankt allemaal :D
Poemels
Ervaren rat
Berichten: 318
Lid geworden op: 09 apr 2016, 08:12

Re: Vanalles en nog wat

Bericht door Poemels »

Inmiddels weer terug van een heerlijke vakantie in Middelkerke aan de kust :D . Een leuke toevallige afsluiter was dat we in St. Niklaas zijn gepauzeerd op de terugweg omdat er bij Antwerpen 1 uur file stond. En op de markt in St. Niklaas was een vegagebeuren,vDe langste Veggietafel heette die happening. Daar hebben we heerlijk gegeten, we vonden het een goed initiatief van de stad!

Wat betreft het huis schiet het niet op. Ik kan daarom 2 ratjes, rittens of oudere maakt niet uit, gaan opvangen, mijn vriend en ik kunnen niet wachten totdat ze weer kan verzorgen en knuffelen :D .
Dus, ik kan ze spoedig ophalen!!! :wieeeeeeh:
Gebruikersavatar
Kayleigh
Officieel ratverslaafd
Berichten: 6177
Lid geworden op: 26 dec 2012, 22:46
Ratten: 2m
Locatie: Geleen, Limburg (NL)

Re: Vanalles en nog wat

Bericht door Kayleigh »

Fijn dat je een fijne vakantie hebt gehad :D


Pfoe... weer 'even' 4 nesten geupdate qua foto's... Wat een werk... ben er gewoon 2,5 uur mee bezig geweest...
En dan gaan mensen ook nog zeiken of er weer nieuwe foto's zijn. Update ik 3 nesten, beginnen ze te zeuren over nest 4. Arghhh!!! :wall:
Het is echt ongelofelijk veel werk en ik heb het zo druk! Het is echt niet makkelijk om dit allemaal bij te houden :(
Ik raak echt een beetje gefrustreerd door al die mensen die zoveel zitten te vragen om vanalles... Ik snap het wel, maar ik kan het gewoon niet :(
Lupa, Eden
Metekindje: Jim
Slaap zacht 67 engeltjes
Poemels
Ervaren rat
Berichten: 318
Lid geworden op: 09 apr 2016, 08:12

Re: Vanalles en nog wat

Bericht door Poemels »

Nou, je doet echt keihard je best, Kaleigh!! Misschien mag het zelfs een treedje lager, hoor. Je voorziet iedereen van veel fotos en info en de fotos zijn ook allemaal nog eens erg mooi, dus, men mag niet klagen, je doet al erg erg veel :roll:
Poemels
Ervaren rat
Berichten: 318
Lid geworden op: 09 apr 2016, 08:12

Re: Vanalles en nog wat

Bericht door Poemels »

Kaleigh, eat bedoel je met " ik kan het gewoon niet"? Waarmee heb je hulp nodig? Misschien kunnen we allemaal meedenken en zo mogelijk ook jou helpen.
Ellen
Versleten fuzz
Berichten: 2332
Lid geworden op: 04 dec 2014, 17:43
Ratten: 2v1c

Re: Vanalles en nog wat

Bericht door Ellen »

Begrijpelijk dat sommige mensen vol ongeduld zitten maar dat wil niet zeggen dat jij je daardoor moet laten opjagen door hen.
Je doet ongelooflijk goed werk met al die kleintjes!
Hannelore
Superrat
Berichten: 3916
Lid geworden op: 04 jul 2014, 09:24
Locatie: Diepenbeek

Re: Vanalles en nog wat

Bericht door Hannelore »

Mensen beseffen dat meestal niet dat ze niet de enigen zijn die dat vragen en dat het ook niet jouw enige rittens zijn. Je mag hun gerust ook laten weten dat je 4 nesten hebt en dat enorm druk is waardoor je niet dagelijks de tijd hebt om iedereen op foto te zetten. Eten en drinken geven, propere kooien,... het lijkt me toch belangrijker dan een extra foto. Vaak kunnen ze daar wel begrip voor opbrengen.
Je bent iemand die het graag goed doet voor zowel jezelf als anderen en dat is heel mooi natuurlijk. Maar teveel is teveel en het zeker ok om dat aan te geven. Knuffel! :knuf:
~~ Quinn ~ Quick ~ Quiff~~
Gebruikersavatar
Kayleigh
Officieel ratverslaafd
Berichten: 6177
Lid geworden op: 26 dec 2012, 22:46
Ratten: 2m
Locatie: Geleen, Limburg (NL)

Re: Vanalles en nog wat

Bericht door Kayleigh »

Dankjewel lieverds! Op zich gaat het nu wel weer qua drukte, al gaan de kleintjes straks lopen natuurlijk.

Wat ik bedoel met 'ik kan het gewoon niet', is het updaten met foto's iedere dag. Ik maak wel iedere dag foto's maar het uploaden kost veel tijd... en het helpt niet mee dat mijn laptop om de haverklap gewoon ineens uitvalt... ben ik bezig met uploaden *poef* valt hij uit, kan ik weer opnieuw beginnen :wall:
Lupa, Eden
Metekindje: Jim
Slaap zacht 67 engeltjes
Plaats reactie

Terug naar “Forum/opvangzaken”

cron