Tenmashi

Stel je hier voor aan de andere leden.

Moderator: Medewerkers

Plaats reactie
Tenmashi
Ritten
Berichten: 12
Lid geworden op: 04 nov 2012, 21:41
Ratten: 8m
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen/Venlo
Contacteer:

Tenmashi

Bericht door Tenmashi »

Hallo! :D

Eigenlijk hoor ik hier nog helemaal niet te zijn want de nieuwe naam is nog niet bekend gemaakt, maar ik ben er stiekem toch achter gekomen. :P Ik was gewoon te nieuwsgierig. :oops:

Ik ben dus Tenmashi, maar je mag me gewoon Elise noemen. ;) Beheerder van piRATS.nl, toekomstig fokker, ik update ook de website van Razzy Cozy die hangmatjes verkoopt voor twee Nederlandse rattenopvangen (mag ik die noemen? :oops: ), en verder ben ik gewoon een mafketel. :lol:

Zeer benieuwd naar de 'nieuwe' opvang, ik denk dat deze nieuwe start een goede zal zijn. :)
Afbeelding
† Aaron, Kiran & Castor
Avatar getekend door TalksToDogs, gekregen van Sithy.
Tenmashi
Ritten
Berichten: 12
Lid geworden op: 04 nov 2012, 21:41
Ratten: 8m
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen/Venlo
Contacteer:

Re: Tenmashi

Bericht door Tenmashi »

Ik ben overigens zelf achter de (domein)naam gekomen, dus niemand heeft 't verklapt en ik zal 't ook niet verklappen. ;) Hylke wist hier wel van, maar weet niet hoe het met de rest zit natuurlijk. :P
Afbeelding
† Aaron, Kiran & Castor
Avatar getekend door TalksToDogs, gekregen van Sithy.
Hylke

Re: Tenmashi

Bericht door Hylke »

Hihi, dacht wel dat je je zal aanmelden :lol: Hjördis wist er ook van. Voor de rest zitten hier enkel de opvanggezinnen al zodat die hun wegwijs al wat vinden en ik hun al opvanggezin kan maken ^^

Je mag de namen idd noemen. Momenteel hebben we als regel dat je geen reclame ed voor je opvang/rattery/... mag maken, maar vernoemen kan natuurlijk geen kwaad :)
Silke
Versleten fuzz
Berichten: 1936
Lid geworden op: 04 nov 2012, 20:39
Locatie: Brugge

Re: Tenmashi

Bericht door Silke »

Tsss, nieuwsgierige trien!
Neeneee, 'k heb zelf lopen zagen tegen Hylke & Hjördis om het te weten te komen hoor ^^
Welkom dus!
Russische dog: Isha
Poes zielepoot: Fido
Wimpergekkotjes

Rattenschatten: ♥ Hemera ~ Isha ~ Sàga ~ Skadi ♥

† Ayla ~ Nanna ~ Mythe ~ Kali ~ Leya ~ Po ~ Bieke ~ Paige ~ Angel ~ Era ~ Luna ~ Punk ~ Nyx ♥
Hjördis
Rattenkoning
Berichten: 15979
Lid geworden op: 04 nov 2012, 13:15
Ratten: 9m
Locatie: Diest

Re: Tenmashi

Bericht door Hjördis »

Welkom!
Ik had wel al verwacht dat hier mensen zich zouden aanmelden voor het echt bekend was. Er zijn namelijk ook al veel gasten geweest :p
Owen, Panda, Giraf, Gekko, Koala, Marshmallow, Moonpie, Milkshake
Tygo
Ziggy, Findus
Lafayette, Sam, Aedán, Nemo, Bubbles, Marlin, Gill, Chocolate, Lotus, Amadeus, Stardust, Cuberdon, Ferrero, Lilly, Haribo, Merry, Vox, Savior, Rapunzel, Pannenkoek
Gebruikersavatar
kimberley
Mete/petekindje
Berichten: 906
Lid geworden op: 08 nov 2012, 10:06
Locatie: Dikkebus

Re: Tenmashi

Bericht door kimberley »

welkom :)
Tenmashi
Ritten
Berichten: 12
Lid geworden op: 04 nov 2012, 21:41
Ratten: 8m
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen/Venlo
Contacteer:

Re: Tenmashi

Bericht door Tenmashi »

Bedankt allemaal. :D
Afbeelding
† Aaron, Kiran & Castor
Avatar getekend door TalksToDogs, gekregen van Sithy.
Kiri

Re: Tenmashi

Bericht door Kiri »

Tenmashi schreef:ik update ook de website van Razzy Cozy die hangmatjes verkoopt voor twee Nederlandse rattenopvangen (mag ik die noemen? :oops: )
Als je zulke dingen niet zeker bent, doe je dat ook best niet ;) Dit is een opstartende opvang zoals je wel zal weten, het zou wel zo fijn zijn als de meisjes alle kansen krijgen :)
liens.venten
Mete/petekindje
Berichten: 643
Lid geworden op: 07 nov 2012, 21:55
Locatie: Kortrijk (West-Vlaanderen, België)

Re: Tenmashi

Bericht door liens.venten »

Welkom ;)
Plaats reactie

Terug naar “Voorstellen”