Iris :mrgreen:

Stel je hier voor aan de andere leden.

Moderator: Medewerkers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
RYP Iris
Officieel ratverslaafd
Berichten: 6050
Lid geworden op: 04 nov 2012, 11:29
Ratten: 2v3c4m
Locatie: Gentbrugge

Iris :mrgreen:

Bericht door RYP Iris »

Heyhey allemaal!

Onder dwang van Hylke kom ik me hier even voorstellen :lol:

Ik ben Iris, op het oude forum bekend als Velka. Ik ken Ratito nu al enkele jaren, en ben midden (of begin? geen idee) 2012 opvanggezin geworden :D

Momenteel kan je me vinden in Wondelgem, de kant tegen Gent. Ik hou al ongeveer 5 jaar ratjes, en heb nu zelf 9 ratjes die ik binnenkort netjes ga voorstellen in het Rattendagboek :D
Verder woont bij mij mijn gekke en fantastische hond Zira, mijn soulmaatje Athena de poes, en het katertje Juno waarbij er vrees ik ook een aantal vijzen loszitten. Uiteindelijk geeft dat niet, want bij mij is dat ook het geval :P ik ben, als ik me goed voel, een heel enthousiast, vrolijk en op alle vlakken een open-minded persoon 8-)

Zeer binnenkort ga ik samenwonen met mijn ridder op het witte paard (lekker klef :lol: ) waarmee ik al bijna 4 jaar samen ben. Dat betekent dat de beestenbende van hem, 2 korenslangen, onze lieve koningspython en 28 (ben ik wel juist?) tarantula's met de mijne samengevoegd zal worden, feest! :lol:

Qua hobby's; ik heb 11 jaar bij de scouts gezeten, voorlopig ben ik er even uitgestapt maar af en toe ga ik nog mee op kampen, help ik wat mee achter de schermen...
En natuurlijk ook diertjes! Een groot deel van mijn tijd (en geld :lol: ) steekt erin maar dat vind ik juist leuk :D
Verder hou ik me ook bezig met olieverven, aquarelleren, pentekeningen en houtskool. Aangezien creatief denken en bezig zijn me erg interesseert heb ik in het secundair onderwijs mijn diploma behaald in de richting VBK, Vrije Beeldende Kunsten (na van hot naar her te springen in de Latijnse, Moderne, ..). Lang leve oldschool! :D

Ik dénk dat het dat voorlopig is.. Als er nog vragen zijn, mag je me altijd mailen 8-)
Heidra ~ Cookie ~ May ~ Alaska ~ Big Lebowski ~ Cody jr. ~ Equinox ~ Vali ~ Vidar ~ Uncle Fester ~ Tundra ~ Rama ~ Tabaqui ~ Baruch ~ Balthamos ~ Sasquatch ~ Cheshire Cat ~ Koda ~ Sitka ~ Bella ~ Boànn ~ Nukkua ~ Seikkailu ~ Sam
Hylke

Re: Iris :mrgreen:

Bericht door Hylke »

Welkom iris!! :ugeek:
Hjördis
Rattenkoning
Berichten: 15979
Lid geworden op: 04 nov 2012, 13:15
Ratten: 9m
Locatie: Diest

Re: Iris :mrgreen:

Bericht door Hjördis »

Omg Hylke, die smiley! :lol:

Welkom Iris!
Owen, Panda, Giraf, Gekko, Koala, Marshmallow, Moonpie, Milkshake
Tygo
Ziggy, Findus
Lafayette, Sam, Aedán, Nemo, Bubbles, Marlin, Gill, Chocolate, Lotus, Amadeus, Stardust, Cuberdon, Ferrero, Lilly, Haribo, Merry, Vox, Savior, Rapunzel, Pannenkoek
Hylke

Re: Iris :mrgreen:

Bericht door Hylke »

Zalig hé! :D
Gebruikersavatar
RYP Iris
Officieel ratverslaafd
Berichten: 6050
Lid geworden op: 04 nov 2012, 11:29
Ratten: 2v3c4m
Locatie: Gentbrugge

Re: Iris :mrgreen:

Bericht door RYP Iris »

Over de hond gaan we eerlijk zijn, voor de vogelspinnen kopen we een mooie vitrinekast met op de ruiten allemaal foto's :lol:
Heidra ~ Cookie ~ May ~ Alaska ~ Big Lebowski ~ Cody jr. ~ Equinox ~ Vali ~ Vidar ~ Uncle Fester ~ Tundra ~ Rama ~ Tabaqui ~ Baruch ~ Balthamos ~ Sasquatch ~ Cheshire Cat ~ Koda ~ Sitka ~ Bella ~ Boànn ~ Nukkua ~ Seikkailu ~ Sam
Gebruikersavatar
kimberley
Mete/petekindje
Berichten: 906
Lid geworden op: 08 nov 2012, 10:06
Locatie: Dikkebus

Re: Iris :mrgreen:

Bericht door kimberley »

welkom hier :)

brrrr tarantula's :|
liens.venten
Mete/petekindje
Berichten: 643
Lid geworden op: 07 nov 2012, 21:55
Locatie: Kortrijk (West-Vlaanderen, België)

Re: Iris :mrgreen:

Bericht door liens.venten »

Welkom ;)
Sharon
Mete/petekindje
Berichten: 708
Lid geworden op: 07 nov 2012, 11:50

Re: Iris :mrgreen:

Bericht door Sharon »

Welkom op het forum Iris!
En geweldig dat jullie zoveel vogelspinnen hebben. Een bepaalde favoriete groep of van alles een beetje? :)
Afbeelding
Some Angels Choose Fur Instead Of Wings
Some Of Them Wanted Both
Gebruikersavatar
RYP Iris
Officieel ratverslaafd
Berichten: 6050
Lid geworden op: 04 nov 2012, 11:29
Ratten: 2v3c4m
Locatie: Gentbrugge

Re: Iris :mrgreen:

Bericht door RYP Iris »

Wel, ik ken de namen niet vanbuiten, maar ik ben gek op 'de blauwe' :lol:

Eventjes de lijst gevraagd van de beestjes die hij nu heeft zitten (er komen er nog een paar hele mooie en interessante bij wanneer de beurs in Houten is gepasseerd :P )

0.1.0 Acanthoscurria geniculata
0.0.1 Aphonopelma seemanni
0.1.0 Brachypelma albopilosum
0.1.0 Brachypelma 'vagans'
0.0.1 Cyriocosmus perezmilesi
1.1.0 Grammostola pulchra
0.0.2 Holothele sanguiniceps (sp. Norte de Santander)
0.0.2 Hysterocrates gigas
0.0.1 Lasiodora parahybana
0.0.1 Nhandu chromatus
0.0.3 Poecilotheria pederseni
0.0.3 Poecilotheria striata
0.0.1 Psalmopoeus irminia
0.0.3 Psalmopoeus cambridgei
0.0.2 tapinauchenius violaceus
0.0.2 Thrixopelma ockerti
Heidra ~ Cookie ~ May ~ Alaska ~ Big Lebowski ~ Cody jr. ~ Equinox ~ Vali ~ Vidar ~ Uncle Fester ~ Tundra ~ Rama ~ Tabaqui ~ Baruch ~ Balthamos ~ Sasquatch ~ Cheshire Cat ~ Koda ~ Sitka ~ Bella ~ Boànn ~ Nukkua ~ Seikkailu ~ Sam
Sharon
Mete/petekindje
Berichten: 708
Lid geworden op: 07 nov 2012, 11:50

Re: Iris :mrgreen:

Bericht door Sharon »

Mooie soorten! Mijn vriend zou zonder twijfel gaan lopen met de kleine poecilotheria's :P
Afbeelding
Some Angels Choose Fur Instead Of Wings
Some Of Them Wanted Both
Plaats reactie

Terug naar “Voorstellen”

cron