FAQ

Veelgestelde vragen

PRODUCTEN

Waarom kan ik maar 1 exemplaar van een bepaald stofje kopen?

Al onze hangmatten en andere textiele producten worden handgemaakt. Wij gaan zelf de stofjes kiezen en knippen hier één volledige set uit. We proberen zoveel mogelijk verschillende hangmatten uit één stofje te krijgen. 

Kan ik zelf mijn stof en modellen kiezen?

Wij werken niet met bestellingen aangezien de webshop door verschillende personen beheerd wordt. Wel heeft u een ruime keuze uit stock-hangmatten die u in onze shop vindt. In het onderdeel ‘extra’ kan u handige spulletjes vinden zoals knuffeldoekjes, bodembedekking, klemmetjes en doucheringen om de hangmatjes op te hangen.

VERZENDEN

Welke verzendmethoden zijn er mogelijk?

De verzending gebeurt via bpost en kost binnen België €5,70 voor een levering aan huis van een pakket tot 2 kg. Indien je je pakket wil ophalen in een afhaalpunt, kost het €4,70. Boven de 2 kg gaat de prijs omhoog afhankelijk van het gewicht. De kostprijs van een bpost verzending naar Nederland is afhankelijk van het gewicht.

Buiten verzending kan u uw pakket ook gratis ophalen in Diest (België).

Verzenden jullie internationaal?

Momenteel verzenden wij enkel naar België en Nederland. 

Wanneer kan ik mijn pakket verwachten?

De levertijd is afhankelijk van uw gekozen verzendingsmethode.

BETALEN

Op welke manieren kan ik betalen?

U kan betalen via directe bankoverschrijving als u kiest voor verzenden. Als u uw pakket persoonlijk komt ophalen in Diest, kan u ook betalen bij het ophalen.

Kan ik via PayPal betalen?

Momenteel niet.

Foutieve betalingen.

Wanneer een betaling niet verloopt zoals gewenst, zijn wij hier niet aansprakelijk voor. Indien dit gebeurt, neemt u contact op met uw bank, deze kan nagaan wat er is misgelopen.

TERUGSTUREN

Mijn hangmat is toegekomen met een productiefout.

Onze hangmatten worden met veel zorg en kwaliteit gemaakt. Indien er toch een productiefout blijkt te zijn, laat u dit aan ons weten via ons contactformulier. Wij zullen dit bekijken en het artikel vervangen of terugbetalen. Dit kan enkel wanneer de artikel nog niet is gebruikt. De verzendkosten zijn dan voor ons.

Vind je hier geen antwoord? Laat het ons weten