FAQ

Veelgestelde vragen

PRODUCTEN

Waarom kan ik maar 1 exemplaar van een bepaald stofje kopen?

Al onze hangmatten en andere textiele producten worden handgemaakt. Wij gaan zelf de stofjes kiezen en knippen hier één volledige set uit. We proberen zoveel mogelijk verschillende hangmatten uit één stofje te krijgen. 

Kan ik zelf mijn stof en modellen kiezen?

Wij werken niet met bestellingen aangezien de webshop door verschillende personen beheerd wordt. Wel heeft u een ruime keuze uit stock-hangmatten die u in onze shop vindt. In het onderdeel ‘extra’ kan u handige spulletjes vinden zoals knuffeldoekjes, bodembedekking, klemmetjes en doucheringen om de hangmatjes op te hangen.

VERZENDEN

Welke verzendmethoden zijn er mogelijk?

Via Kiala (UPS) of B-Post.
Kiala (UPS) heeft vaste verzendkosten naar België en naar Nederland.
B-Post naar België is ongeveer €5 tot 2kg. Boven de 2kg is het afhankelijk van het gewicht. B-Post naar Nederland is in zijn geheel afhankelijk van het gewicht.

Buiten verzenden kan u uw pakket ook ophalen in Diest (België). 

Verzenden jullie internationaal?

Momenteel verzenden wij enkel naar België en Nederland. 

Wanneer kan ik mijn pakket verwachten?

De levertijd is afhankelijk van uw gekozen verzendingsmethode. Kiala naar Nederland kan snel gaan, maar er is een ook goedkopere (maar tragere) manier. 

BETALEN

Op welke manieren kan ik betalen?

U kan betalen via directe bankoverschrijving als u kiest voor verzenden. Als u uw pakket persoonlijk komt ophalen in Diest of Leuven, kan u ook betalen bij het ophalen.

Kan ik via PayPal betalen?

Momenteel niet.

Foutieve betalingen.

Wanneer een betaling niet verloopt zoals gewenst, zijn wij hier niet aansprakelijk voor. Indien dit gebeurt, neemt u contact op met uw bank, deze kan nagaan wat er is misgelopen.

TERUGSTUREN

Mijn hangmat is toegekomen met een productiefout.

Onze hangmatten worden met veel zorg en kwaliteit gemaakt. Indien er toch een productiefout blijkt te zijn, laat u dit aan ons weten via ons contactformulier. Wij zullen dit bekijken en het artikel vervangen of terugbetalen. Dit kan enkel wanneer de artikel nog niet is gebruikt. De verzendkosten zijn dan voor ons.

OVERIGE VRAGEN

Kan ik mij aanmelden om te helpen?

Wij kunnen alle hulp en steun gebruiken!
Wil jij posters of naamkaartjes verspreiden bij de dierenarts of plaatselijke supermarkt, komen helpen op beurzen of bij het proper maken van de kooien? Of kan je erg goed stikken en zou je hiermee willen helpen op regelmatige basis? Neem dan zeker contact met ons op via het contactformulier. Jouw hulp is altijd welkom. 

Zoeken jullie nog opvanggezinnen?

Om je aan te melden als opvanggezin, stuur je ons een mailtje via ons contactformulier. Wij antwoorden zo snel mogelijk om te bespreken hoe het proces om opvanggezin te worden verloopt. Tot binnenkort!

Vind je hier geen antwoord? Laat het ons weten